___________________
[b][/b]
[i][/i]
[u][/u]
[code][/code]
[quote][/quote]
[spoiler][/spoiler]
[url][/url]
[img][/img]
[video][/video]
Emojis
blush
smirk
100
monkey_mouth
monkey_eyes
angel
tear
perfect
sassy
pissed
wondering
fire
shit
kiss
loveeyes
emojilaugh
satisfied
Smileys
smile
smile2
hey
cool
wtf
shy
thumb
devil
haha
uh?
sick
heart
smokin
mad
sad
wink
cry
idk
grin
lmao
yum
omg
rolling_eyes
nah
offtopic
facepalm
shocked
trollface
Fluttershy
RainbowDash
AppleJack
Rarity
PinkiePie
Twilight Sparkle
Cheers!
hehehe
wondering
[mail][/mail]
[pre][/pre]
Farben
[red][/red]
[blue][/blue]
[green][/green]
[orange][/orange]
[pink][/pink]
[white][/white]
[black][/black]
[yellow][/yellow]
[parchment][/parchment]
Kappa
D3M0NW0LF
Posts: 8 | Points: 45 | Last online: 04.30.2013
Name
[SODA]D3M0NW0LF
Date of birth
8. April 1994
Hobbies
...too many to list.
Date registered
02.05.2013
Sex
male
    • D3M0NW0LF has written a new post "asdfqwertyzxcvb" 03.12.2013

      Well I thought it was funny.

    • D3M0NW0LF has written a new post "Z3R0 application" 03.06.2013

      Oh hey Z3R0. Gl on your app!

    • D3M0NW0LF has written a new post "A long awaited hello" 02.09.2013

      Quote: DamDam wrote in post #9
      Welcome to our forums DemonWolf !
      You're in TBR now, right?


      As ShadowZ has already pointed out, I'm in [SODA]. Left {TBR} rather quickly.

      Quote: .:Xemi:. wrote in post #11
      ey Demon nice to see you have came to say hello! That awkward moment when Vanquish isnt on the forum <3

      Lol hey Xemi! Thank you for the warm welcome as well! Glad to hear you've been doing rather well lately! Also, good luck with your boxing! :3

    • D3M0NW0LF has written a new post "A long awaited hello" 02.07.2013

      Quote: Vanquish wrote in post #6
      I'll (attempt) to kick ass in Sauerbraten for you, if that's good enough xD]

      Cool to hear from you again, even though I've never really spoken with you much before, you seem like a really cool guy. Welcome to the forum!


      Why thank you very much, and kick those asses hard! And yeah, past matters kinda prevented me from talking to you a whole lot. Though I do appreciate your kind thoughts.

      Quote: Hosta wrote in post #7
      Hello and Welcome


      Hiya Hosta! And thank you too for the warm welcome!

    • D3M0NW0LF has written a new post "A long awaited hello" 02.07.2013

      Quote: Marti wrote in post #2
      Hiya,


      My interview was better than Xemi's


      Oh? I haven't had the chance to read it. I'll get to it when I have the chance!

      Quote: Vanquish wrote in post #3
      Bad selves kkkkkkkkkkkkkk

      I'm cool, currently playing a lot more Sauer than AC atm. Hopefully 1.2 will be done soon so that AC's sickening activity lapse will end and we can find games.


      How's things on your end?


      Eh, things are kinda sketchy atm. I'm supposed to get my computer back sometime soon hopefully. (You know how it is to be grounded... friggin SUX). So sooner or later this month I'll get back to fragging, and hopefully catch up with you guys on lost time. :3 Though I'm glad to hear you're still somewhat active in AC. Make sure to kick some ass for me while you're at it! XD

    • D3M0NW0LF has created the topic "A long awaited hello". 02.07.2013

You don't have the rights needed, to send this member a personal message.

Sign up, to leave a comment
2012 Rising Cubers All rights reserved.


Xobor Create your own Forum with Xobor